Producenci
Promocje
Taboret gazowy Kitchen Line
Taboret gazowy Kitchen Line
1 105,00 zł 1 065,00 zł 898,37 zł 865,85 zł
szt.
Termos do transportu żywności 10 litrów - stalowy
Termos do transportu żywności 10 litrów - stalowy
619,00 zł 495,00 zł 503,25 zł 402,44 zł
szt.
Waga przenośna / pomocnicza do 2 kg
Waga przenośna / pomocnicza do 2 kg
144,00 zł 109,00 zł 117,07 zł 88,62 zł
szt.
Termos do transportu żywności z kranem 20 litrów z kranem - stalowy
Termos do transportu żywności z kranem 20 litrów z kranem - stalowy
700,00 zł 626,00 zł 569,11 zł 508,94 zł
szt.
Bemar Kitchen Line - GN 1/1
Bemar Kitchen Line - GN 1/1
368,00 zł 354,00 zł 299,19 zł 287,80 zł
szt.
Termos do transportu żywności 20 litrów - stalowy
Termos do transportu żywności 20 litrów - stalowy
699,00 zł 566,00 zł 568,29 zł 460,16 zł
szt.
Frytownica 2 x 3 L - podwójna
Frytownica 2 x 3 L - podwójna
679,00 zł 520,00 zł 552,03 zł 422,76 zł
szt.
Termos do transportu żywności z kranem 25 litrów z kranem - stalowy
Termos do transportu żywności z kranem 25 litrów z kranem - stalowy
840,00 zł 679,00 zł 682,93 zł 552,03 zł
szt.
Wilk / maszyna do mielenia mięsa Profi Line 12
Wilk / maszyna do mielenia mięsa Profi Line 12
1 640,00 zł 1 598,00 zł 1 333,33 zł 1 299,19 zł
szt.
Termos do transportu żywności 10 litrów z kranem - stalowy
Termos do transportu żywności 10 litrów z kranem - stalowy
629,00 zł 503,00 zł 511,38 zł 408,94 zł
szt.
Frytownica 2 x 5 L - dwukomorowa
Frytownica 2 x 5 L - dwukomorowa
819,00 zł 589,00 zł 665,85 zł 478,86 zł
szt.
Termos do transportu żywności z kranem 35 litrów z kranem - stalowy
Termos do transportu żywności z kranem 35 litrów z kranem - stalowy
934,00 zł 835,00 zł 759,35 zł 678,86 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 501-770-414.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@maxigastro.pl lub telefonicznie: 501-770-414. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl